Szanowni Państwo Studenci Wydziału EAIiIB studiów stacjonarnych

Pierwszego i Drugiego stopnia

Warunkiem rozliczenia semestru letniego roku akademickiego 2022/2023 jest:

-zaliczenie wszystkich przedmiotów (wpisane oceny do USOS do dnia 20.09.2023 r.) – należy obowiązkowo sprawdzić czy wszystkie ocen cząstkowe i końcowe z wymaganych przedmiotów zostały wpisane

– deficyt punktów (dopuszczalny 15 ECTS) – wpisane oceny do  USOS i złożenie do dnia 25.09.2023 r. do Prodziekana od kierunku podania o zgodę na wpis na semestr zimowy z deficytem punktów.

 

Studenci powtarzający przedmiot w semestrze zimowym  2023/2024 po uzyskaniu pozytywnej decyzji na złożone podanie powinni dokonać wpłaty do dnia 15 października na odpowiednie subkonto widoczne w USOS.

 

Opłaty można dokonać dopiero gdy w systemie będzie widoczne subkonto przypisane do opłaty za powtarzany przedmiot !

 

Termin składania podań do Prodziekanów upływa w dniu 25.09.2023 r – termin nieprzekraczalny  zgodnie z regulaminem studiów!

 

Wobec studentów, którzy nie dopełnią formalności rozpocznie się procedura skreślenia z listy studentów

 

Dokumenty można składać  do skrzynki (Dokumenty dla Dziekanatu) przed pok. 29 (Dziekanat) w budynku B1 lub przesłać skan. Podpisane skany dokumentów (wyjątek: podania o wznowienie studiów, wniosek o rezygnację ze studiów-przyjmowane wyłącznie oryginały dokumentów) będą przyjmowane z konta @student.agh.edu.pl