Szanowni Państwo Studenci Wydziału EAIiIB studiów stacjonarnych
Pierwszego i Drugiego stopnia
Warunkiem rozliczenia semestru zimowego roku akademickiego 2023/2024 jest:
– zaliczenie wszystkich przedmiotów (wpisane oceny do USOS do dnia 23.02.2024 r.) – należy obowiązkowo sprawdzić czy wszystkie ocen cząstkowe i końcowe z wymaganych przedmiotów zostały wpisane
– deficyt punktów (dopuszczalny 15 ECTS) – wpisane oceny do USOS i złożenie do dnia 22.02.2024 r. do Prodziekana od kierunku podania o zgodę na wpis na semestr letni z deficytem punktów.
Studenci powtarzający przedmiot w semestrze letnim 2023/2024 po uzyskaniu pozytywnej decyzji na złożone podanie powinni dokonać wpłaty do dnia 15 marca na odpowiednie subkonto widoczne w USOS.
Opłaty można dokonać dopiero gdy w systemie będzie widoczne subkonto przypisane do opłaty za powtarzany przedmiot !
Termin składania podań do Prodziekanów upływa w dniu 26.02.2024r. -termin nieprzekraczalny.
Wobec studentów, którzy nie dopełnią formalności rozpocznie się procedura skreślenia z listy studentów
Dokumenty można składać do skrzynki (Dokumenty dla Dziekanatu) przed pok. 29 (Dziekanat) w budynku B1, lub wysłać skan na adres e-mail do pracownika dziekanatu prowadzącego kierunek.