Warunkiem rozliczenia semestru letniego 2023/2024 i wpisu na semestr zimowy 2024/25 na studiach niestacjonarnych jest:

zaliczenie wszystkich przedmiotów (oceny wpisane do USOS do 20.09.2024 r.), a w przypadku niezaliczenia jakiegoś przedmiotu – złożenie podania o wpis na kolejny semestr z deficytem pkt. ECTS.

Termin składania podań: 23 września

Podania o wpis z deficytem pkt. lub podania o urlop można przesłać w formie skanu z adresu mailowego w domenie AGH na adres jasuba@agh.edu.pl (wyjątek: podania o wznowienie studiów, wniosek o rezygnację ze studiów, podanie o rozłożenie czesnego na raty – wymagane wyłącznie oryginały dokumentów) lub zostawić w skrzynce na dokumenty przed Dziekanatem. Podania należy adresować do Prodziekana odpowiedzialnego za kierunek Elektrotechnika, którym jest dr hab. inż. Marcin Baszyński.

Wzory podań: https://www.eaiib.agh.edu.pl/dokumenty-do-pobrania-studia-niestacjonarne/

Dopuszczalny deficyt punktowy umożliwiający wpis na kolejny semestr: 13 ECTS.

Podania o wpis z deficytem pkt. ECTS składa się co semestr, w przypadku jeśli deficyt nadal występuje.

Studenci powtarzający przedmiot w semestrze zimowym 2024/2025 mogą dokonać wpłaty za powtarzanie przedmiotu wyłącznie po wprowadzeniu naliczenia za ten przedmiot do USOS. Naliczenia będą wprowadzane po rozpatrzeniu podania o wpis z deficytem pkt. ECTS.

Termin płatności czesnego za sem. zimowy 2024/2025: 30 września

Termin płatności za powtarzane przedmioty: 15 października

Studenci, którzy potrzebują faktury proforma dla firmy proszeni są o pilny kontakt z Dziekanatem.